torsdag 24. april 2008

# 23

Oppsummering.
Jeg synes det var morsomt med personlige forsider. Origio var et nyttig bekjentskap, som allerede er i bruk. Wiki var et annet nyttig hjelpemiddel. Dessuten ble jeg fascinert av E-læring ; det ga meg faktisk mersmak til å lære litt kinesisk!

Det har vært nyttig for meg å få innblikk i noen av de mulighetene som 2.0-teknikken innebærer. Mye var nyttig, mens andre ting som jeg mest var lek.

Kursopplegget var bra, men vi hadde så forskjellig ståsted. Det burde kanskje vært en slags innføring i forkant for de som kunne minst.

Hvis det var et relevant kurs, ville jeg vel tenkt på det. Avhengig av hvor omfattende det er, for jeg har brukt ganske mange timer hjemme på dette. Jobbehverdagen er ikke slik at jeg kan bruke veldig mye tid der.

Men - takk for innsikten jeg har fått og nytten jeg kommer til å få av det.

Ingen kommentarer: